Fan Forum

Fan Forum (http://kafre.org/)
-   Big Brother (http://kafre.org/f284/)
-   -   Goodbye to the Big Brother Board. (http://kafre.org/f284/goodbye-big-brother-board-63105803/)

lovely elizabeth 10-10-2013 10:45 PM

Goodbye to the Big Brother Board.
 
I know people wanted a thread for this, so here it is. :)

I just wanted to say again that this was hard for me to decide because this board holds a lot of memories, inside jokes and friendships. And last year when we got the warning I tried so much to keep this board going with Nina. I loved when everyone came back during the summers, felt like a reunion of sorts. So while it's goodbye to this board, we all can still talk we still have Reality board for general BB discussion and Spoiler Board for LFs when the show comes back. So we'll still talk about the show! :)

We can all post twitter accounts, tumblr, etc. here if you all want. If not, that's fine too.
So from now til Sunday let's say our goodbyes!

P.S.: I can't post this without adding the single most favorite gif of mine!! <3


foreva_99 10-10-2013 10:46 PM

Sorry to see that this board will be closing down.

BleedingBlue 10-10-2013 10:58 PM

:( makes me so sad to hear. It does consume my summer and I love reading and talking to you all about big brother.

LifeGivesUSigns 10-10-2013 11:29 PM

It is sad to see that the board is really closing down :(

I had a really good time discussing both BB Canada and BB 15 (:sick: :lol: ) with everyone here, and I always enjoyed reading everyone's thoughts as a lurker last summer.

This is the first time a board I've posted on is closing, so it feels a bit strange .... I hope to see you guys around FF and next summer in the Reality TV/Spoilers thread - we're going to be blowing the Spoilers board's post count up even more :lol:

I don't have a Twitter or Tumblr but if anyone ever wants to chat, please feel free to PM me :) (otherwise I'm usually at the Penn board. lol).

Thanks to the mods and posters here for making the board experience so awesome - hope to see you all around :ff: in the future :)

Touldengal 10-11-2013 05:45 AM

Best board on the forum cuz the people here are AWESOME! So sad to see it go :(

- Nina - 10-11-2013 07:59 AM

:rotfl: oh that gif, will live on forever!

I'll miss this board so much. I'll def. be around the spoilers lf thread when the new season starts.

Touldengal 10-11-2013 08:07 AM

This board has been my bb home. I don't care to post anywhere else because I know that no matter what, people will be respectful to each other.
I just hope I get to see you guys around the forum and have conversations about how community has changed since the first 2 seasons, or how random actors from random tv shows that I don't watch are doing some random things! I've started watching many television shows because of this board :lol: tyvm!
Breaking bad is still on my list!
Ah. Goodbye big brother board and everyone who posted here! We'll definitely see each other in the spoilers board :lol: some of you for BBcan yay!

Sincerely, Me. 10-11-2013 11:43 AM

Aw, bye BB board. :(

Sick And Twisted 10-11-2013 01:02 PM

Aw thanks for this thread. This is so sad. I've loved this board so much over the years. While this season wasn't the greatest I actually had the best time on this board since BB10 just cause of all of you here. Hopefully we can all keep in touch on the reality board and twitter. =) I'll definitely be there for BB Canada this year.
Love you all! :hug:

xEJx 10-11-2013 02:53 PM

Gonna be weird not visiting this board almost every day. But its been a great run here. It was nice to have a place to come to talk about BB without all the crazies from all the other places. For sure i'll be back to post when the next BB begins and I hope all of you come back as well :sadwave:

The Survivor 10-11-2013 07:55 PM

It's been fun while it lasted and it sucks this board is closing. Big Brother is really the only reality show I religiously follow now and don't miss an episode of. I enjoyed coming here the last few summers to talk about the show even if our favorites didn't always mesh together. It was fun meeting other big fans of the show on this site.

I'll definitely be in the Reality TV and Spoilers Boards when the show comes back next summer probably run into a couple of you on other sites.

stormy eyes 10-13-2013 10:24 AM

Bye board. :(

I was just thinking back to the very beginning of this board, and even before this board, on the couples board. Lots of us in the Eric/Jess thread, and a few in the Nick/Dani thread...which then brought us wanting a board of our own. We campaigned and got it (much to the surprise of many, I think, lol) and now here we are. Remember when we used to go through a LF thread an hour? :lol:

I'm going to try to make it to the reality tv thread & spoilers board but I actually have a feeling this was the last BB season I'll watch. At least the last one I'll pay this much attention to. So I'll be there just to talk to y'all. LOL.

:love: :love:


All times are GMT -7. The time now is 08:30 PM.

Powered by vBulletin, Copyright © 2000-2018.
Copyright © 1998-2018, Fan Forum.